دانلودستان
همه چیز در یک چیز

من این نمونه سوالات رو از معلم خودم گرفتم و دیگه مثلش رو پیدا نمیکنین

فایل پی دی اف

 

http://www.up.downloadkral.com/do.php?filename=142425156550261.pdf




تاریخ: چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

http://www.up.downloadkral.com/do.php?imgf=142408281986441.jpghttp://www.up.downloadkral.com/do.php?imgf=142408281986441.jpg




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

5 » دسته بندی ها: نرم افزارکاربردی

دانلود نرم افزار ساخت فایل نصبی

 

ساخت یک فایل نصب می توانید در این نرم افزار برنامه بنویسید و به صورت کامل به فایل نصب خود تسلط پیدا کنید. همچنین از ویژگی های این نرم افزار می توان به ایجاد میانبر حذف فایل Setup در منوی Start و Add Remove، امکان قرار دادن پسورد بر روی فایل Setup ساخته شده و … اشاره کرد. این نرم افزار از تمامی نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز پشتیبانی می کند.

 

 

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل: 2 mb

رمز فایل: www.downloadkral.com

منبع: دانلود کرال




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد
دسته‌بندی : دسته کاربردی | زیبا ساز

دانلود سه تم فوق العاده شیک و شیشه ای جدید برای ویندوز 7 Fully Glass Theme

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر دسکتاپ خود اهمیت می دهید یا از ظاهر ویندوز سون خود خسته شده اید و دنبال تم جدیدی هستید که علاوه بر زیبایی بر سرعت سیستم شما تأثیر نگذارد. تیم ایرانیان دانلود مجموعه تم های Fully Glass را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. این تم های شیک و شیشه ای علاوه بر زیبایی باعث شادابی دسکتاپ شما خواهد شد. در این مجموعه سه تم بسیار مدرن و زیبا گنجانده شده است و همراه آن 16 والپیپر با سایز 1200×1920 وجود دارد که مخصوص ویندوز سون و همرنگ این تم های زیبا می باشد که باعث جذابیت دوچندان دسکتاپ شما خواهد شد. لازم بذکر است که دو نرم افزار Windows Themes Installer و Universal Theme Patcher نیز در این مجموعه گنجانده شده است تا عمل نصب تم و تنظیمات مربوط به آن به طور آسان انجام بگیرد. امیدواریم این تم های زیبا مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

 




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

ازدید: 66 » دسته بندی ها: تم ویندوز , نرم افزار زیبا ساز , نرم افزارکاربردی

GRID23بازی GRID 2 مدتی دیگر روانه بازار خواهد شد. در GRID 2 می توانید اتومبیل ها را از لحاظ مکانیکی به شکلی تقویت کنید که کنترل (Handling) آن ها بهتر شود و حس بهتری در زمان رانندگی به شما انتقال دهد. سیستم Collisionها در این بازی یک چیز باورنکردنی است. این قسمت به شکلی طراحی شده که طرح تایر اتومبیل ها به خوبی روی مسیرها باقی می ماند و شما شاهد تغییر حالت زمین های خاکی در کمتر از صدم ثانیه خواهید بود. محیط بازی نسبت به اتومبیل ها بسیار تغییر پذیر است. طرح چرخ ها در هر قسمت از محیط دیده می شود. می توانید به خارج از مسیر اصلی بروید و این موضوع را مشاهده کنید. محیط های شیکاگو و کالیفرنیا آنقدر زیبا و پرجزئیات هستند که شما را به راحتی مجذوب خودشان می کنند. با دیدن این بازی باید آن چیزی که از سری GRID به یاد داشتید را فراموش کنید. در GRID 2 همه چیز از ابتدا طراحی شده و واقعاً یک بازی کاملاً جدید به نظر می رسد. Codemasters این بازی را به شکلی فوق العاده طراحی کرده و از هم اکنون نسل بعد بازی های رانندگی را می توانیم مشاهده کنیم.هم اکنون میتوانید تم های این بازی را دریافت کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل: 4 mb

رمز فایل: www.downloadkral.com

منبع: دانلود کرال




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد
با استفاده از برنامه Real Desktop می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه های مختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.
وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop :

- قابلیت تغییر سایز آیکن ها
- چرخاندن آیکن ها و برگرداندن به حالت طبیعی
- توانایی از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل
- قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها
- کشیدن آیکن و رها ساختن آن (Drag & Drop)
- انواع مختلف نور و جهت تابش آن
- توانایی کار در تنظیم نور پس زمینه و حالت های نوری مانند روز، عصر، شب
- امکان استفاده از چندین قالب زیبا و خوش فرم
- استفاده ی خیلی کم از منابع کامپیوتر
- انواع طرح جالب برای سطل آشغال
- دارای صدای ۳ بعدی
- انواع پشت زمینه

 

4,451 بازدید
1ستاره2ستاره3ستاره4ستاره5ستاره - 1رای

size حجم کل : 8.5 مگابایت
comment تعداد نظرات : ۹ نظر
pass رمز فایل در صورت نیاز : www.4downloads.ir
time نوشته رشید در تاریخ 20 اردیبهشت 1390

 


 




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند ظاهر ویندوز سون را به سیستم عامل معروف مکینتاش تبدیل کند. نرم افزار Snow Transformation Pack نرم افزاری است که با کمک از آن میتوانید استفاده از سیستم عامل مکینتاش را بر روی ویندوز سون خود تجربه کنید. این نرم افزار یک نرم افزار تغییر چهره ویندوز بوده و مانند نرم افزار Seven Remix که این برنامه قادر است ویندوز ایکس پی را به ویندوز سون تبدیل کند، ظاهر ویندوز سون را به مکینتاش تبدیل نماید. با نصب این نرم افزار تمامی قسمت های ویندوز سون تبدیل به سیستم عامل بسیار زیبای مکینتاش خواهد شد. نوار وظیفه، نوار ابزار، پوسته ی ویندوز، آیکون ها، صداها، پنجره ها و ... قسمت هایی هستند که بعد از نصب این برنامه تغییر خواهند کرد و تبدیل به قسمت های مختلف سیستم عامل مکینتاش خواهند شد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قابلیت تغییر چهره ویندوز سون و تبدیل آن به سیستم عامل مکینتاش.
- تبدیل تمام بخش های ویندوز سون به مکینتاش.
- امکان برگرداندن ویندوز به حالت اولیه خود با پاک کردن نرم افزار.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام کار با ویندوز.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

دانلود نرم افزار زیباساز ویندوز سون Winstep Xtreme 11.50

ورژن جدید نرم افزار Winstep Xtreme اخیرا توسط شرکت Winstep منتشر شده است و امکانات جدیدی را برای زیباتر جلوه دادن ویندوز 7 شما به ارمغان آورده است. این نرم افزار را می توان جایگزین بسیار مناسبی برای پوسته استاندارد ویندوز دانست چون علاوه بر زیبایی، در سرعت و واکنش سیستم تأثیر نخواهد گذاشت. همانند نسخه های قبلی تغییرات ایجاد شده توسط نرم افزار شامل همه بخش های ویندوز از جمله صفحه خوش آمدگویی، نوار وظیفه وعنوان، آیکون ها و پنجره ها و … است. یکی دیگر از امکانات Winstep Xtreme 11.50 وجود گدجت های متنوع همچون مدیا پلیر، تقویم، سرعت فن، حرارت Cpu و فضای هارد و… می باشد که به عنوان ابزار دسترسی سریع و زیباساز می توانید از آن ها در محیط دسکتاپ خود استفاده کنید. در نسخه جدید که هم اکنون پیش روی شماست آیکون های انیمیشنی و متحرک نیز بدان افزوده شده است که با بیش از 50 آیکون انیمیشنی و لغزنده می توانید آیکون های میزکار خود را هرچه بهتر و زیباتر جلوه دهید. از تم ها و زیباساز های این نسخه می توان به فانوس سبز به همراه آیکون های انیمیشنی، آیفون 4، شیشه شکننده، سون آبی و… اشاره کرد که هریک دارای ویژگی منحصربفردی هستند و هرکدام با روش ها و تأثیرگذاری های متفاوتی زیبابخش محیط ویندوز شما خواهند شد. نسخه کامل و جدید این نرم افزار محبوب و کمیاب را ازایرانیان دانلود دریافت کنید.

 




تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 116582
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



Alternative content