دانلود Toy Defense Sci-Fi – بازی دفاع اسباب بازی
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 آخرین نسخه از بازی دفاع اسباب بازی در سبک استراتژیک و Tower-Defense برای Android است که توسط Melesta Games برای PC هم عرضه شده است. این بار موجودات تخیلی و فرازمینی به سرزمین فانتزیتان هجوم آورده اند و اگر جلوی نفوذشان را نگیرید، بر شما غلبه خواهند کرد. فرمانده تمامی عملیات دفاعی شوید و نهایت تلاشتان را بکنید تا در برابر هجوم بیگانگان دوام بیاورید.

دانلود Toy Defense Sci-Fi - بازی دفاع اسباب بازی

با توجه به این که بازی Toy Defense Sci-Fi بعد از سه نسخه موفق ساخته شده، ویژگی های متعددی به آن افزوده شده اند و به همین دلیل تا کنون نمره ۴.۵/۵ را در گوگل پلی دارد. نسخه کامپیوتری نیز با بهبود هایی نسبت به ورژن اندرویدی هم از نظر کیفیت و هم گیم پلی همراه بوده است. در مرحله اول فقط یک برجک دفاعی به همراه چند سرباز ساده در اختیار دارید و باید در برابر گروه کوچکی از مهاجمان ایستادگی کنید تا با روش کلی آشنا شوید.

 

با گذر از مراحل اولیه و تقریبا آموزشی، به بخش هایی می رسید که دارای سطح سختی بالایی هستند و به همین راحتی نمی توانید به پیروزی برسید. با کسب امتیاز در Toy Defense Sci-Fi امکان Upgrade یا افزایش سطح برجک های قبلی و هم چنین خرید برجک های جدید برای کابران فراهم خواهد شد ولی نباید از یاد ببرید که سرعت و قدرت دشمنان نیز افزایش خواهد یافت. به طور کلی، ورژن چهارم دفاع اسباب بازی دارای ۷۲ مرحله چالش برانگیز به همراه ۸ نوع شخصیت منفی وجود دارد که با هر یک از آنان به مرور زمان مبارزه خواهید کرد. گرافیک بازی Toy Defense Sci-Fi پیشرفت های چشم گیری نسبت به شماره های قبلی داشت و به صورت کاملا سه بعدی و پرجزئیات طراحی شده است اما حجم این بازی نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد، بسیار مناسب می باشد. به طوری که در عرض چند دقیقه می توانید آن را دریافت نمایید.

حجم فایل : ۱۱۰.۴۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 116586
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1